zondag 3 november 2013

Spierpijn!

Gisteren gesport > Een normale groepsles maar aansluitend wezen winkelen op hoge hakken! Oei!!! En vandaag ... Engelse coutry (van contra) dansen gedanst in Wolfheze. Er was een passenserie bij waardoor we pijn in de kuiten zouden krijgen ... Onderweg naar huis voelde ik de hamstrings maar nu ik eventjes achter de PC zit zijn het dus echt mijn kuiten! Morgen maar weer een normale groepsles op de sportschool doen met aansluitend een rondje sauna, zwemmen en stoombad! Dat helpt meestal wel!!!

Onderweg naar Wolfheze en terug ben ik bezig geweest met het keren van kleine zakjes die gevuld met fiberfilrestjes later op een krans vastgemaakt zullen worden. > Toch crea bezig geweest! En als één van de dansen vanmiddag de "Savage Dance" gedanst en dan denken we altijd aan de opmerking van Mr. Darcy tegen Mr. Lucas:  "Any savage can dance"!!!
Zo doe ik de naam Crea en Austen weer eer aan vandaag!
Voor degene die iets van die dans willen zien ... Hier een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=YplxaUizumU

Nu nog wat creatiefs laten zien:
Hier hoort wel een verhaaltje bij: Ik ben lid van de Fibermailgroep. We sturen elkaar kaarten en andere werkstukjes. Nu hadden we een afspraak om maandelijks elkaar een quiltje toe te sturen ter grootte van een A5je. Met een gedichtje. Een zogenaamde "Album Amicorum".
Per groep waren 9 mensen zodat je er 8 moest maken en er ook 8 toegestuurd zou krijgen. Iedereen gaf de meest geliefde kleur door en dat was de enige voorwaarde waaraan je je moest houden.
Ik maakte steeds een quiltje op A4 formaat dat ik in 2en sneed. De ene helft stuurde ik op de de andere helft heb ik gehouden. Deze serie heb ik dus gemaakt. Voor de tentoonstelling heb ik alles aan elkaar gestikt.
Misschien wel aardig alle gekregen quiltjes ook eens op de foto te zetten. > Dat komt nog ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten