vrijdag 1 november 2013

Goed voornemen > Ufo's afmaken!

Nu moet ik voor sommigen even uitleggen wat ik met Ufo's bedoel. Ik wist dat in eerste instantie ook niet. Maar het komt hier op neer. Alle creatievelingen hebben wel het één en ander liggen dat niet is/wordt afgemaakt. Dat kan van lieverlee een aardig stapeltje worden en het belemmerd je bewegingsvrijheid verder op den duur ( tenminste bij mij!) en de oplossing is dus om het af te maken of weg te gooien! UFO staat dan ook voor UnFinisched Object.

Nu is weggooien voor mij geen optie! Er is altijd wel wat van te maken. ;)

Dus heb ik me voorgenomen van lieverlee alle Ufo's af te maken of te vermaken.

Vandaag de eerste. Ik had bij de vervolgcursus van TOON een avondje zitten weven met diverse materialen en de bedoeling was om er uiteindelijk een tasje van de maken. Hier kun je zien wat we allemaal die avond hebben gemaakt en ook het voorbeeld van de lerares. Dat is de rood/paarse met losse witte draadjes (ook bijna af ;) )
Ik heb in de mijne wolle draadjes, lontwol. losse alpaca wol, stroken katoen, rode sari-zijde,  goudkleurige organza e.d. verwerkt.
Thuis ben ik nog een uurtje verder gegaan en heb met spaghettydraad e.e.a. vastgehaakt. Ook een hengsel eraan gemaakt en een lusje met knoop. En dit is het resultaat.
Deze UFO is dus een AFFO geworden.
Nu kijken of het ook een praktisch tasje is ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten