vrijdag 15 augustus 2014

ATC boekje

Met de fibermail groep waar ik lid van ben ruilen we af en toe e.e.a.

Zo is afgelopen maand het plan geopperd om elkaar een ATC-boekje te sturen.
Een ATC-kaart is een Artist Trading Card, een soort visitekaartje dat op een leuke manier is versierd. Sommige mensen maken en sparen ze.
Een boekje is een uitgebreide versie ervan.






Dit is het boekje dat ik heb gekregen. Gebruikt is o.a. zelf geschept papier en stempels, zeefdruk en een leuke spreuk.

Uiteraard heb ik zelf ook een boekje gemaakt. Ik heb een quilt versneden ervoor en ook zelfgeschept papier gebruikt. Gedeeltelijk heb ik het met koffie bewerkt om oud te laten lijken. Verder zitten er poƫsieplaatjes, kant, stukjes kantpapier in.
Ik heb er gelijk 2 gemaakt. Eentje om te versturen en eentje om zelf te houden.



Ze lijken op elkaar maar zijn toch uniek. Het was leuk om te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten