maandag 6 oktober 2014

Mijn Round Robin tot nu toe ...

Mijn beginlapje is inmiddels al bij 2 adressen geweest. Ik heb er dus al 2x wat van gezien op de site.

Dit was mijn beginlapje.  Een stukje katoen dat ik zelf had geverfd met de shibori-methode.
 Christel heeft er het het eerste iets aan toegevoegd.
Ze schrijft er het volgende over: 'De eerste ronde voor Hetty. Een mooi, maar moeilijk lapje. Begonnen met dezelfde kleuren erbij te zoeken in stof en breiwol. Als contrast gestempelde vitragebloemen toegevoegd. Ik heb er nog een paar over om eventueel een overlap te creëren... Succes voor de volgende!!!'

Liesbeth was de volgende in het rijtje:

Ze zegt erover: 'Een rand toegevoegd. In de kleurstelling gebleven en de golvende lijnen gebruikt. Zelfgeverfde katoen met speciaal vlies van Cordi; stiksels toegevoegd en 1 extra bloemetje.'

Het ziet er veelbelovend uit.
Hierna komen nog 2 mensen aan de beurt.

Olga is ook aan het werk gegaan. Ik heb er niet zo goed zicht op wat ze eraan gedaan heeft. Ze zegt erover: Ja, en nu ik?? Ik doe mijn best. Gr. Olga.
Dat maakt mij niet veel wijzer. Afwachten dus maar.


Nu nog maar één  die er iets aan zal toevoegen!
Wat zal het een verrassing zijn als hij weer thuis komt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten