woensdag 30 oktober 2013

Vier jaargetijden - restjes opmaken dus!

Met een quiltclubje hebben we wel eens allemaal dezelfde dingen gemaakt ... Tenminste ... het uitgangspunt is het zelfde maar de uiteindelijke resultaten zien er verschillend uit.

Zo hebben we eens quilts gemaakt van diverse stukjes van 5x5 cm. We hebben toen ook onderling kleurtjes gewisseld.

Per seizoen maakte iedereen een kleurenpalet en daarvan werd een quilt gemaakt. Sommigen hebben de vier seizoenen aan elkaar gemaakt tot één quilt. Sommige resultaten heb ik nog niet gezien geloof ik?!?!?!

Ik heb ze verwerkt tot vier kleine quiltjes die ik in dit geval aan elkaar heb gemaakt met ... veiligheidsspelden! En de quiltjes hangen vertikaal. De foto os gekanteld ... Dat kan in dit geval! De kleuren zijn wel duidelijk lijkt me: Lente, zomer, herfst en winter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten