maandag 3 december 2018

Etui

Al jaren zie ik bij iemand van De Lingelappers een handige etui. Steeds was het de bedoeling om er ook een te maken maar het kwam er maar niet van.

Afgelopen bijeenkomst had ze er een soort patroon van gemaakt. Dus heb ik er deze week eentje gemaakt.

De basis is een patroontje dat ik kreeg op de beurs in Den Bosch tijdens de Handwerk- en Quiltdagen. Het was van de MQG. Modern Quild Guild. Zo heb ik dat tenminste ook eens geprobeerd.
Het materiaal dat ik heb gebruikt kwam uit de restjestas. Daarin mik ik alle afknipsels. Ze kunnen handig zijn maar soms wordt het teveel dan is dit een handig projectje om e.e.a. op te maken.
Ik zie mezelf trouwens geen 20 van die blokken maken. EĆ©ntje was genoeg ;)

Ik heb alleen 2 foto's van het eindresultaat:

Er zit lekker veel ruimte in ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten