vrijdag 7 december 2018

Adventskalender gepimpt

Bij kringloopwinkels kom je altijd van alles tegen! Oud en nieuw. Dingen die het net niet zijn maar wel een leuke uitstraling hebben, die kunnen dienen voor iets anders.
Zo ook een Adventskalender. Gemaakt van hout met deurtjes en van die geijkte afbeeldingen er op.


Vorig jaar al gekocht. Nu eigenlijk gelegenheid gehad om het te pimpen. Eigenlijk simpel maar je moet er even de tijd voor nemen. Ik heb een malletje gemaakt van een deurtje en al mijn kerststofjes opgezocht ... Getekend, geknipt, geplakt en voilá!


Toen kwam ik ook nog dit houten boek tegen dat als opbergdoosje gebruikt kan worden. Ook van de kringloop met een omslag. Niet helemaal mijn smaak ... 


Ik had nog wat dingetjes van Kerstfeest die niet mogen verdwijnen in de bergen materiaal dus daarvoor is dat boekdoosje handig met het juiste stofje...! Even passen en meten. Knippen en plakken. Ook weer geregeld. 




Het geeft wel een goed gevoel om dingen die 'al even liggen' af te maken! ;) 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten