maandag 30 november 2015

Huiswerk van de 2e les.


We hadden een stilleven nagemaakt met kranteknipsels. Dat moest de basis zijn voor een werkstuk. 
Quiltje mocht, maar hoefde niet.

Aangezien we ook papier hadden bewerkt met een gelmedium in die 2e les wat daarna te gebruiken is in het werkstuk. 

Dat wilde ik proberen toe te passen. 
Hier wat interessante knipsels!

 
Hier is alles met het gelmedium op stof geplakt. Dit was op zich al een aardig experiment!


Toen heb ik de opdracht nog eens goed gelezen en zag dat ik toch kleur mocht gebruiken. In eerste instantie dacht ik dat ik alleen zwart/wit en grijs mocht gebruiken.
Dus met de gedachte aan de sinaasappel uit het stilleven, heb ik een oranje lapje opgezocht. 

Het deed me ook aan de vakantie denken, die ik in die periode had doorgebracht op Curaçao, er waren veel Oranje Troepialen te zien op de veranda!


Ik heb het gelijk maar gesandwitched en daarna een sinaasappel met schillen en schilmesje uit het papier/stof geknipt.





Op de stof gestikt en er omheen e.e.a. op gevoel gequilt. Klaar! Tevreden???? Ik weet het niet, door die vakantie had ik te weinig tijd en ook vreemde inspiratie.

In het kleurrijke herkenden ze me, maar het was toch niet helemaal de bedoeling. Misschien dat ik nog eens wat anders ga proberen ... Ooit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten