zondag 17 mei 2015

Quilten speciaal 1e les van Jette Clover



Een hele poos terug schreef ik al dat ik één van de 15 ben die de komende jaren de cursus "Quilten speciaal" mogen volgen bij het Quiltersgilde in Nijkerk. 
Aangezien het een pittige cursus is heb ik er nog niet veel over verteld aan anderen. We hebben als cursisten intensief contact via een weblog en de gewone mail en verder is het vrij druk met inspiratie op doen en huiswerk maken.

Hieronder een eerste verslagje. Niet precies zoals op onze gezamenlijke weblog, maar grotendeels wel!

Tijdens de 1e les gaf Jette Clover les. We hebben op een intensieve manier stof geverfd. Wat ik n.a.v. de 1e les heb gedaan was in eerste instantie niet veel. Wel nadenken en e.e.a. groeide dan in mijn hoofd.

Ik heb alles gestreken want het was nog nat. Sommige lapjes vielen tegen dus die komen nog een keertje aan de beurt. Het zijn nogal bleke betjes ;)

Om uit te proberen hoe de foto's er uit zien heb ik hier 4 foto's geplaatst in verschillende formaten maar ze wel allemaal gecentreerd.


De lapjes die we toen hebben bewerkt, heb ik thuis nog eens gewassen omdat ik er niet tevreden over was maar ze bleven zoals ze waren! Hier zie je ze.
Dat voor zever het 1e verslagje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten