donderdag 9 januari 2014

200 jaar

Wat vliegt de tijd. Het vorige bericht is van 16 december!!! Intussen hebben we het kerstfeest en de jaarwisseling al weer achter de rug.

Het is weer tijd om de kerstboom op te ruimen. Als ik tijd en zin heb gebeurt het dit jaar misschien wel eerder dan andere jaren ( vorig jaar stond hij nog in maart ;) )

Ook creatief heb ik e.e.a. gedaan. Maar ik heb nog maar 1 foto bewerkt om hier te kunnen plaatsen vandaar deze ene foto van 1 werkstuk... De rest misschien later ...
Een klein quiltje op A4 formaat.
Hier heb ik er 2 van gemaakt. De ene om alles op uit te proberen om zo te kijken hoe het uitpakte. De andere is dus "het" echte quiltje dat veel mooier en netter is dan deze.

De andere heb ik weggegeven aan de Burgemeester. Want dankzij haar voordracht werd ik door de commissaris van de koning uitgenodigd voor het Koninkrijksconcert op 30 november in Scheveningen.
Ik vond dat ik iets origineels terug moest doen. Vandaar. Ik heb het tijdens de Nieuwjaarsreceptie aan haar gegeven. Ze was er blij mee.

Dit uitprobeersel hou ik als herinnering aan een mooie avond.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten