zaterdag 14 december 2013

Adventsproject Bernina

Wat vliegt de tijd.

Afgelopen dagen al druk in de weer geweest voor kerstfeest: Kerkkrantje, Liturgie voor de kerstnachtdienst enz. Er ging meer tijd in zitten dan ik dacht.
Ook andere klusjes die ik onder handen heb slurpten tijd met het gevolg dat ik niets creatief heb gedaan.
Wel heb ik enkele boeken gelezen als ik moest wachten op!!!
Boeken die in de kast stonden en ik nog nooit had gelezen. Enkele waren historische romans > maar ze boeiden me niet dus die gaan volgende week naar de kringloop!

22 november schreef ik over het adventsproject van Bernina. En liet ik enkele foto's zien van mijn bijdrage terwijl ik ermee bezig was.

Nu is gisteren het bericht geplaatst op het blog van Bernina zelf dus kan ik eindelijk ook hier laten zien wat ik heb gemaakt.

Als 1e hier de link van het blog: http://www.berninablog.nl/2013/12/adventsproject-kerstboom-13/

Verder een foto die niet bij Bernina te zien is:
En dan de drie foto's die wel te zien zijn:


Tot slot een foto van het hele lapje. We moesten een rand van 2,5 cm. vrijhouden.

Er wordt momenteel door de medewerkers van Bernina een quilt van gemaakt!
Ik ben heel benieuwd hoe die er uiteindelijk uit ziet. Want sommige mensen hebben alleen een applicatie aangebracht zoals ik (wat ook de bedoeling was voor zover ik weet), anderen hebben de lapjes ook gequilt! Om daarvan een eenheid te maken is wel een opgave!!!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten