dinsdag 4 juni 2013

Kroontjes en mijn lievelingsboek

Als je een blog begint moet je er natuurlijk ook af en toe een berichtje plaatsen. Anders wordt het niets!!!

Het creatieve wat ik afgelopen week heb gedaan is niet zo erg veel. Enkele foto's bewerkt op de computer en een kroontje gehaakt voor een vriendin. Ik had er al een drietal gehaakt en ze wilde er graag eentje hebben om op te spelden op de toekomstige koningsdagen. Dus dat heb ik afgelopen zondag gedaan.

Verder heb ik het boek 'Pride and Prejudice' weer helemaal gelezen. ECHT HELEMAAL! Dus geen stukjes overgeslagen zoals ik wel eens doe, dan hop ik van het ene naar het andere leuke stukje. Ik heb de laatste vertaling gelezen. Die heb ik als Dwarsligger, het leest makkelijk en je hebt niet zo'n zwaar boek in je handen.Het is een erg goede vertaling. Maar uiteindelijk is de Engelse uitgave natuurlijk het allermooist!

Verder heb ik nog enkele fanfictionboeken gelezen Ze gaan uit van Mr. Darcy himself!!! Ook wel leuk om te lezen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten