donderdag 27 februari 2014

Pin

Tijdens de tentoonstelling van de Lingelappers liepen we allemaal met een (door ons zelf gemaakte) badge rond zodat we te herkennen waren als quiltvereniging.
De quiltjes die ik van dat Logo had gemaakt hingen er ook ... mooi te wezen!
Er waren zelfs enkele mensen die ik nog een patroon heb gestuurd want ze vonden dat het bijv.: De Giesen  of ook wel De Vlist kon zijn. Kleine riviertjes bij hen in de buurt!

Na de tentoonstelling had het bestuur de quiltjes nog 'ergens' voor nodig en kreeg ik ze afgelopen januari bee weer terug. Er zou tijdens de jaarvergadering te zien zijn waar ze voor waren gebruikt.

Gisteren was die jaarvergadering ... en ... Ze hebben van één van de vier quiltjes een pin laten maken > Heel mooi! Iedereen was blij verrast en ik wel het meeste.
Heel blij ben ik met het compliment dat één van de Lingelappers gaf: Het is ook gewoon zo'n mooi ontwerp, klopt gewoon precies met onze verenigingsnaam.

Trouwens ... De Lingelappers hebben ook een blog: http://delingelappers.blogspot.nl/
Daar zal deze dagen ook wel een verslagje van de laatste bee komen te staan.

En voor de volledigheid hier het bedrijf dat de pins heeft gemaakt want ze verdienen wel een complimentje > dus reclame http://www.pro-merchandise.nl/ Ik heb begrepen dat ze het ook een uitdaging hadden gevonden om deze pin te maken!

Voor mensen die wachten op een creativiteit van mij ... Het komt ... Ik ben met drie dingen tegelijk bezig ;)

1 opmerking: